פלייר דו-צדדי

פליירים, אותם עלוני פרסום בהם אנו יכולים להיתקל בכל פסיעה ברחוב, לא חייבים להיות חד צדדיים. בהחלט בית הדפוס יכול להפיק גם פליירים דו צדדיים. מכיוון שפליירים הם מוצר פרסומי נפוץ, כדאי מאוד להשקיע מחשבה בהפיכתם לאטרקטיביים במיוחד.

לא כל האנשים נוטים לקרוא את הפליירים או לייחס להם תשומת לב. הם רואים אותם כעוד מוצר פרסום שחוץ מלהשליכו לפח אין מה לעשות עימו. לכן יש לעצבם על פי פרמטרים מסוימים שיהפכו אותם לאטרקטיביים הן מבחינת הוויזואליה וגם מבחינת הכיתוב. הפליירים חייבים להביא ללקוחות ערך מוסף שיגרום להם להתעניין בו.

 

מדוע פליירים דו צדדים?

מן הסיבה הפשוטה שפליירים דו צדדיים מכפילים את שטח הפרסום. קיים שטח אחורי ושטח קדמי, ניתן לשלב יותר מידע, יותר תמונות, יותר טקסטים ויותר הסברים. כל אלה עשויים בסופו של דבר להביא לכך שהלקוח יגלה עניין בפלייר.

חשוב גם לציין שהדפסה דו צדדית איננה עולה הרבה יותר מחד צדדית ולכן זה כדאי ברוב המקרים. עלות מחיר ההדפסה תלוי בעלות הנייר ולא בעלות הדפוס. פליירים דו צדדיים הם בולטים יותר, אטרקטיביים, ומומלץ שיתוכננו בצורה כזאת שימשכו את העין ויעוררו עניין.

לפרטים נוספים חייגו: 0722657713. או צרו עימנו קשר דרך טופס הצור קשר בלחיצה כאן.

כתיבת תגובה