דוגמאות לפליירים

ברשת האינטרנט ובאתרי הדפוס השונים תוכלו למצוא שפע דוגמאות לפליירים. ברוב הפליירים תראו איך עסקים שונים כמו פיצריות, מסעדות, ומכוני יופי מנסים ללכוד את תשומת לב הלקוח. המטרה היא קריאה של העסקים הללו היא לשווק את עצמם באמצעות טקסטים קולעים ותמונות ויזואליות.

 

ניתן להדפיס פליירים בשתי צורות עיקריות: פליירים דו צדדיים ופליירים חד צדדיים כאשר ההבדלים בין המחירים אינם משמעותיים, הנייר הוא זה שהמחיר תלוי בו. ישנם ניירות פשוטים יותר וישנו נייר כרומו מבריק.

 

על ההבדלים

ישנם פליירים המכילים הרבה מלל, זה לא תמיד מומלץ, לא תמיד למקבל הפלייר יש את הסבלנות לקרוא הרבה מלל. רצוי שיהיו כמה שיותר מסרים ממוקדים המיועדים לקהל היעד אליו עלון הפרסום מיועד. דוגמאות לפליירים הם כאלה אשר יכללו את כל מה שהלקוח רוצה לדעת, עובדות, מה הם היתרונות של העסק שלכם על פני יתרונות עסקים אחרים ומה הם השירותים אותם אתם מציעים.

 

כאשר מדברים על דוגמאות לפליירים רצוי מאוד שהעיצוב לא יהיה מוגזם, כאשר לצד זאת חשוב מאוד שיהיו נתונים רלוונטיים כמו כתובת ומס' טלפון. חייבים להיות כותרת ומסר מרכזיים עליהם אחראי קופירייטר, לצד תוכן שיווקי נוסף. וכל זאת על מנת שהפלייר יקרא לפעולה, כך שבסופו של דבר לקוחות יתקשרו אליכם.

עוד דוגמאות:

לפרטים נוספים חייגו: 0722657713. או צרו עימנו קשר דרך טופס הצור קשר בלחיצה כאן.

כתיבת תגובה