אז מהו ייעודם המרכזי של הפליירים?

בכל מקום אנו שומעים על פליירים, רואים אותם, לא יכולים להתעלם מהם. פליירים הם בעצם עלוני פרסומת. כל ייעודם הוא לפרסם מישהו או משהו ולתפוס את תשומת ליבנו, לעורר את המודעות שלנו.

הפליירים מעוצבים על ידי מעצב גרפי והתוכן שלהם הוא כמובן פרסומי שיווקי.

מי עושה שימוש בפליירים?

לרוב מי שעושה שימוש בפליירים הם עסקים מסוגים שונים הרוצים לקדם את העסק שלהם. מן הסתם הם שואפים להגיע לכמה שיותר קהלי יעד, במיוחד אלה שאינם מכירים אותם.

מה בשורה התחתונה?

בסופו של דבר הפלייר אמור למשוך את תשומת ליבו של כל מי שנתקל בו. אחד הפרמטרים החשובים ביותר זה שהוא ילכוד את העין. לא מעט פעמים אנשים מקבלים פליירים ואפילו לא נוהגים להעיף לעברם מבט ומייד משליכים אותם.

לא לכך התכוון המשורר. כדאי מאוד שהפליירים יהיו מעוצבים עם תמונות אטרקטיביות במיוחד כמו גם כיתוב שלא יהיה אפשר להתעלם ממנו.

יש גם להתאים את הפליירים לקהל היעד שאליו הם מיועדים. ולבסוף, התוכן חייב להיות מתומצת, ממוקד מטרה ומעניין.

לפרטים נוספים חייגו: 0722657713. או צרו עימנו קשר דרך טופס הצור קשר בלחיצה כאן.

כתיבת תגובה